W firmach wykonujących działalność call center często zdarzają się klienci niemili oraz problematyczni. Pracownicy nie mogą jednak traktować ich źle, dlatego muszą wiedzieć jak z nimi rozmawiać. Takie osoby składają też skargi i zażalenia. Reklamacje trudnego klienta (szkolenia) również muszą być odpowiednio rozpatrywane, co wymaga wiedzy oraz umiejętności. Te są przekazywane przez specjalistów, odpowiednio wcześniej wyszkolonych, między innymi w firmach doradczych, takich jak CC Training. Reklamacje trudnego klienta (szkolenia) są ważnym elementem, którzy muszą mieć opanowani wszyscy kierownicy i operatorzy w firmach call center. Niekiedy skargi są bezzasadne, ale takie również muszą być rozpatrzone i zbadane, a na część z nich należy odpowiedzieć.
Wybieramy dla siebie studia
Skończyliśmy szkołę średnią, zdaliśmy maturę, więc to odpowiedni czas na to, by zdecydować się, co robimy dalej ze swoim życiem. Idziemy do pracy, czy może decydujemy się na studia lean management. Zdajemy ...